ユダヤ人と言語 Jews and Languages

みんな何かでマイノリティ。鴨志田聡子のブログです。All of us are minorities. By Satoko Kamoshida

Leaving the beautiful Hongo campus

I’m leaving the Hongo campus of the University of Tokyo (Linguistics Department, Graduate School of Humanities and Sociology and Faculty of Letters).

HOME - Graduate School of Humanities and Sociology / Faculty of Letters, University of Tokyo

Here, I could spend good time with great linguists. I want to teach Yiddish, Ladino, Hebrew and the other great Jewish languages here in the future!! Please help me!!

東京大学大学院人文社会系研究科の言語学研究室に所属しておりました。とっても居心地が良くなって、そろそろ去るところかなと思っていたところで次の行先がきまり、本日、送り出していただきました。

東京大学文学部言語学研究室 | Department of Linguistics, University of Tokyo

今年度で一応区切りがつく卒業生、修了生、満期退学の方、進学する方、そして大功労者の助教などのみなさんとともに、私もこのキャンパスを去ります。非常に良い環境で過ごせて、幸せでした。本当に嬉しかったです。

f:id:syidish:20190326174507j:image

f:id:syidish:20190326174546j:image